Вегетаріанство негативно впливає на пам'ять
Вегетаріанство негативно впливає на пам'ять
Прибічники вегетаріанства в гуманних цілях (а теж для користі своєму організму) не їдять продукти тваринного походження, - вони заміщають їх соєвими аналогами.
Втім така їжа іноді може бути корисна. В окремих випадках вона може привести до зворотного ефекту.
Експерти з Оксфордського Університету в ході дослідження з'ясували, що соєві продукти мають усі шанси негативно позначитися на пам'яті. В першу чергу це відноситься до сиру тофу.
Було доведено, що у тих, хто періодично споживає цей продукт, активність головного мозку на 20% нижча, ніж ті, хто його взагалі не їсть. Тим більше ця закономірність помітна між літніх людей у віці старше 60 років: вегетаріанців і жінок.
У соєвих продуктах у великій кількості міститься изофлавон. Вважається, що саме він чинить позитивну дію на здоров'я людини. Втім літнім людям ця речовина приносить імовірно ущерб, ніж користь. Регулярне споживання тофу помітно погіршує пам'ять.
Прибічники вегетаріанства в гуманних цілях (а теж для користі своєму організму) не їдять продукти тваринного походження, - вони заміщають їх соєвими аналогами.
Втім така їжа іноді може бути корисна. В окремих випадках вона може привести до зворотного ефекту.
Експерти з Оксфордського Університету в ході дослідження з'ясували, що соєві продукти мають усі шанси негативно позначитися на пам'яті. В першу чергу це відноситься до сиру тофу.
Було доведено, що у тих, хто періодично споживає цей продукт, активність головного мозку на 20% нижча, ніж ті, хто його взагалі не їсть. Тим більше ця закономірність помітна між літніх людей у віці старше 60 років: вегетаріанців і жінок.
У соєвих продуктах у великій кількості міститься изофлавон. Вважається, що саме він чинить позитивну дію на здоров'я людини. Втім літнім людям ця речовина приносить імовірно ущерб, ніж користь. Регулярне споживання тофу помітно погіршує пам'ять.