Половина корисної їжі визнана украй небезпечною.
Нові дослідження - нові теорії.
Половина корисної їжі визнана украй небезпечною. Чорний день настав для громадян, які, в гонитві за стрункістю і здоров'ям, живляться виключно корисними продуктами. Щоб вижити, їм потрібно негайно і назавжди забути про усі рекомендації, які навигадували останнім часом винахідники безлічі дієт. Навіть якщо вони допомогли скинути пару десятків кілограм.
Є не можна практично нічого, а особливе те, що радять різні авторитетні чоловіки і не менш авторитетні дамські видання. За результатами сенсаційного дослідження, проведеного співробітниками Університету Міннесоти виявляється, що підвищений вміст заліза в їжі викликає смертельно небезпечні хвороби.
Учені впродовж 16 років спостерігали за 34708 жінками, яких розбили на групи, залежно від концентрації заліза в споживаній їжі і загальної кількості отримуваних калорій. Коли настав час підводити підсумки, усім стало страшно. З'ясувалося, що 52 учасниці експерименту, що зловживала залізом, дістали рак шлунку, а ще 23 - рак горла.
Адже вони так намагалися правильно харчуватися - в рот не брали отруйних сосисок, не гризли моркву, що руйнує імунну систему, не пили небезпечне для грудей молоко і усіма способами уникали зустрічей з тарганами, що поклацують під час сексу. Зате в незчисленних кількостях поглинали висівки, пророщену пшеницю і зелену квасолю, дозволяли собі пшоняну кашу, не відмовлялися від пісного біфштекса або свинячого відбивній, іноді балувалися устрицями, запивали усе це сливовим соком, а в розвантажувальні дні жували курагу. У цьому-то і була їх помилка.
Тому що усі перераховані продукти містять залізо, а в Міннесоті якраз була підтверджена пряма залежність між відсотком змісту заліза в їжі і раковими пухлинами. І, одночасно, зворотна залежність вірогідності виникнення онкологічних захворювань від цинку. Природа цих дій доки неясна. Учені вважають, що це може бути пов'язано з процесами окислення металів в організмі, і готуються до нових досліджень.
А доти умовно корисними визнаються продукти, що містять цинк, як те: яйця, листові овочі (салат-латук, шпинат, капуста), кореневі овочі (лук, картопля, морква, селера, редиска), горіхи і молочні продукти.