Pages

Головна middot Неймовірно - але факт! middot Зайві калорії скорочують життя

Зайві калорії скорочують життя

Зайві калорії скорочують життя

Нові дослідження показали, що дієти з обмеженням калорій - при яких споживання калорій знижується до 40% від норми - можуть допомогти продовжити життя.

На початку місяця одне з перших досліджень, що стосуються впливу на здоров'ї зниження споживання калорій, показало, що люди, що дотримуються строгої дієти, можуть похвалитися здоровішим серцем, ніж люди з нормальною вагою, що наслідують звичайну західну дієту.

Виявляється люди, які дотримуються дієт з обмеженням калорій в надії продовжити життя, їдять досить багато. У них щільний сніданок і обід, та зате вони ніколи не перекушують між прийомами їжі, пише The Wall Street Journal.

Основна відмінність цієї дієти від живлення більшості людей полягає в поживних властивостях споживаною ними їжі: цілісні зернові, фрукти, овочі, менше тваринного білку і насичених жирів. Зате вони уникають рафінованих харчових продуктів, солодких десертів, газованих напоїв і інших джерел порожніх калорій.

Обмеження калорій з метою продовження життя можна здійснювати різними способами. М'який варіант припускає скорочення калорій на 10-15%, при якому людина може є усе, що він їсть зазвичай. Це схоже на подібну дієту для зниження ваги - головна відмінність, що в першому випадку людина переходить на такий режим назавжди.

Серйозніші обмеження вимагають зниження споживання калорій на 40%. Наприклад, чоловік вагою 180 фунтів (81 кг) і зростанням 6 футів (1,86 м), помірно активний, повинен споживати близько 2640 калорій в день. Якщо він практикує обмеження калорій, його щоденне споживання повинне скоротитися до 2370 або до 1585 калорій. Хоча такі люди, як правило, спочатку втрачають вагу, у результаті їх організм пристосовується, і втрата ваги зупиняється, незважаючи на низький рівень споживання калорій.

Зазвичай люди, що дотримуються такої дієти, розраховують свій харчовий бюджет на три дні вперед. Тобто людина, чий денний раціон повинен складати 2000 калорій, може виходити з 6000 калорій на три дні. Таким чином, можна з'їсти трохи більше на діловому обіді або на сімейній урочистості, а потім компенсувати це в наступні дні.

Концепція зниження калорій виходить з наукових даних про те, що скорочення споживання калорій без збитку для поживності допомагає уповільнити процес старіння. Ці дослідження не є вичерпними, проте їх результати співпадають з результатами аналогічних досліджень на тваринах, які показали, що скорочення споживання калорій подовжує життя.

Невідомо, чим викликаний такий ефект, але можливо, скорочення калорій допомагає уникнути захворювань, викликаних надмірним жиром. Розщеплювання їжі викликає вивільнення потенційно токсичних часток - вільних радикалів, - тому скорочення калорій може уповільнити цей процес.

лего ogel-shop.ru Вашій дитині улюблену іграшку lego

Роберт Кавено, 57-річний пенсіонер, говорить, що відколи чотири роки тому він захопився низькокалорійною дієтою, він попрежнему їсть свою кохану їжу. Хоча спочатку йому доводилося стежити за своїм живленням, зараз він інтуїтивно відчуває, скільки йому можна з'їсти. Його сніданок з 450 калорій складається з вівсянки, сухого або звичайного знежиреного молока, мороженої чорниці, насіння соняшнику і подрібнених волоських горіхів. Таким чином, у нього залишається ще 1300 калорій на ситний обід з курчати, помідорів, брокколі, батату і інших продуктів, які він любить. Хоча при зростанні в 5,9 фута (1,82 м) він схуднув з 178 фунтів (80 кг) до 150 (67 кг), він виглядає не виснаженим, а здоровим. Особисто мені не довелося обмежувати себе в їжі. Я не з тих, хто живиться тофу (сир, який роблять з схожій на молоко рідині, що отримується з соєвих бобів) і крес-салатом.