Pages

Головна middot Дієти лікувальні middot Помідорна дієта

Помідорна дієта

У помідорах містяться такі антиоксиданти як лікопен, вітаміни С і Е, що чинять сприятливу дію на організм в цілому, у тому числі і на посудини, повідомили учені. Паран відмітила, що дієта, багата помідорами і продуктами на їх основі, виявиться найбільш ефективною для людей, що мають легку і пограничну стадію гіпертонічної хвороби.

Екстракт томатів має здатність знижувати артеріальний тиск і може використовуватися для лікування хворих в початковій стадії гіпертонічної хвороби, повідомляє American Heart Journal. У дослідженні, яке було організовано ізраїльськими ученими з Університету Бен-Гурион, взяв участь 31 доброволець. Серед випробовуваних були особи обох підлог у віці від 30 до 70 років, які мали першу стадію гіпертонічної хвороби. Гіпертонічна хвороба - це одне з найбільш поширених захворювань серцево-судинної системи, що супроводжується стійким підвищенням артеріального тиску. У нормі артеріальний тиск складає 120/80 мм.рт.ст, а підвищення тиску систоли до 130-139 мм.рт.ст. розглядається як 'прегипертония' або погранична гіпертонія. Початкова стадія гіпертонії характеризується коливаннями тиску систоли від 140 до 159 мм.рт.ст., тиску діастоли - від 90 до 99 мм.рт.ст. Захворювання, причини якого до теперішнього часу залишаються недостатньо ясними, призводить до ураження усіх органів і систем людини.

Учасники дослідження впродовж чотирьох тижнів щодня отримували капсули з плацебо (неактивною речовиною), потім - впродовж 8 тижнів - щодня приймали по одній капсулі, що містить екстракт томатів. У кінці пацієнтам знову проводився чотиритижневий курс капсул з плацебо. Під час лікування капсулами, що містять екстракт томатів, учені відмітили, що середні показники систоли тиски знизилися у випробовуваних з 144 до 134 мм.рт.ст, а тиск діастоли впав з 87,4 до 83,4 мм.рт.ст.

Одночасно зі зниженням рівня артеріального тиску учені зареєстрували зниження так званих 'маркерів оксидантного стресу' в крові пацієнтів. Зміна цих показників дозволила дослідникам під керівництвом Естер Паран припустити, що сприятливий вплив капсул на артеріальний тиск був пов'язаний з антиоксидантами, що містяться в них. Антиоксиданти - це речовини, які перешкоджають освіті токсичних кисневих радикалів, що викликають ушкодження і загибель клітини. Кисневі радикали у свою чергу, беруть участь в розвитку багатьох хронічних патологій, у тому числі серцево-судинних і онкологічних захворювань.

Джерело: http://ipulsar.net/newsnew- 69.html

Статті

МВФ пересмотрел прогноз роста мировой экономики в сторону увеличения | кожаная курткаjohn devin